úterý 18. srpna 2009

Pozdrav z Dubaje

Ne, fakt nebudu psat takhle casto, ale kdyz se to seslo, maji tu na letisti internet zadara a ja mam spoooustu casu, tak napisu aspon neco. Buhvi kde bude dalsi net, doufam, ze v hotelu v Soulu.
Emirate Airlines jsou fakt nejluxusnejsi aerolinky, se kterejma jsem letela. Nejen, jak pise ve svem blogu Hanka, ze jsme po nastupu dostali rucnik tak horkej, ze se ani v ruce nedal udrzet, ale i jidlo super, zmrzlina byla - ja si nedala, a cesky pivo v cene. Dala jsem si Beck's. Hlavne me zaujal - a taky zpusobil, ze jsem v letadle nespala ani chvili - jejich system zvany ICE - Information Communication Entertainment. Je to mala obrazovka pred kazdym pasazerem, k tomu sluchatka, a tam si muzete udelat vlastni zabavni pasmo na cely let. Mapicka letu, kamera predni i spodni, vyber bbc news jako teletext, communication jsou placene hovory pres satelit a sms, to jsem nezkoumala, ale entertainment je fakt dobrej - spousta vyberu hudby od DJs a selektoru, nejvyznamnejsi hudebni alba, radia, televize, desitky filmu, pro deti, dospele, holyvudaky, alternativce... fakt vsechno. Jo a spousta her, od pexesa po vesmirne strilecky. K tomu takovy slozitejsi ovladac na televizi. Ja vim, ze to asi neni takovej vodvaz, ale ja jsem to jeste nevidela a nadchlo me to. Pustila jsem si nejakej arabskej vyber, pak Dabel nosi Pradu - kvuli ty holce Hathaway, fakt kocka, pak korejsky film Naked Kitchen - korejskej ani ceskej nazev neznam, a uz se tesim, az si k usinani pustim sveho navykoveho Cashe.
On a personal note, myslela jsem, ze v Dubai uz budu mit stihu trochu, ale to mezinarodni letiste plny lidi ruznych barev, africani, asiati, bily, v burkach, stary, mlady, vubec byste nepoznali, ze venku je pul druhy v noci, zije to tu, je tu prijemne, takze mi ty tri hodiny krasne utikaji a kulturni sok si schovavam na pozdeji. Nebo aspon to, ze mi dojde, ze jsem na ceste. Bohuzel neumim na arabske klavesnici smajliky.
Jo a jak se zajistuje, ze se ten internet zadarmo nejak nezneuziva? Je to takova prosklena budka, kde to mate na stojaka, asi 8 pocitacu, takze kdyz vam dalsi netu chtivy koukaj na zada a vas boli nohy, pisete a pak vysmahnete. Ale hlavne, ze to tu jde. Jdu nekoho z tech nedockavcu pustit, tak zatim. Jdu si najit ten vyhled na Dubaj, co o nem pise Hanka.
PS> Jen tech rousek proti chripce je tady hodne, u nas se to skoro nevidi.

5 komentářů:

  1. Diky za skvele info, myslel jsem na tebe cely den. Pis dal, co to jde. Zavidim, hned bych letel taky : )
    A Hathaway JE uzasna.

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že jsi vyfotila pro sestru ten výhled na Dubaj..Jinak koušu.
    hele co kdyby sis na ty velký letiště pořídila prasečí roušku taky. V čechách je nemocnejch už přes 200. Jsem zvědavá na ten tvůj meeting a taky hotel. Tak pak napiš.

    OdpovědětVymazat
  3. A taky se mi dneska zdalo a tom, jak jsem prekracovala hranice z jihu na sever korei a zachranovala sem jakysi dve maly holcicky. Zdalo se mi to v dobe, kdy uz bezelo ranni radio se zpravama a o korei. O tom jak je sever nasranej na jih....

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jako postřelená laň? A ten nasranej sever.. to je jen takovy vireni ve sklenici vody.

    OdpovědětVymazat